ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ: Δηλώνω ‘’παρών’’


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Επειδή εκ του Κανονισμού, δε δίδεται η δυνατότητα σε κανένα εκ των Βουλευτών να αιτιολογήσει την ψήφο του , προστρέχω-καταφεύγω σε σας, με σκοπό να εξηγήσω τι σημαίνει για μένα το ‘’παρών’’.


Προσδοκώ να φιλοξενήσετε τις εξηγήσεις μου, ώστε δι υμών να πληροφορηθεί, όποιος ενδιαφέρεται , τι με ώθησε στην απόφασή μου.

Πρώτον, πριν και πάνω απ’ όλα διαλαλώ την οδύνη μου για τον άδικο χαμό των τριών συμπατριωτών μας.

Δεύτερον, ο όποιος προβοκάτορας ή η όποια πολιτική σκοπιμότητα – ιδιοτέλεια θεωρηθεί ότι υπάρχει, δεν πρόκειται και δεν μπορεί να πατάξει το ελεύθερο φρόνημά μου.

Εν προκειμένω, δηλώνω ‘’παρών’’ στις γενεές των συγγενών αλλά και των άλλων συν-Ελλήνων, που έχουν την ίδια κοινωνική καταγωγή με μένα.

Δηλώνω ‘’παρών’’ στη μάνα μου και τον πατέρα μου, που με γέννησαν και με μεγάλωσαν αγωνιζόμενοι κάθε μέρα και νύχτα, για να υπερασπιστώ την αξιοπρέπεια, την τιμή και το δικαίωμα των απλών ανθρώπων στη ζωή. Είναι όλοι αυτοί, που εργάστηκαν στα χωράφια, στα εργοστάσια, που έφυγαν στην ξενιτιά, που έγιναν ναυτικοί, που σήκωσαν στους ώμους τους την Ελλάδα, για να ζήσουμε εμείς καλύτερες μέρες. Είναι όλοι αυτοί, που πήραν μέρος στην Εθνική Αντίσταση, που πολέμησαν τη δικτατορία, που εκτελέστηκαν, εξορίστηκαν και έζησαν το μίσος των νικητών.

Δηλώνω ‘’παρών’’ στα παιδιά μου και στα παιδιά όλου του κόσμου που καλούνται και εκείνα να μοχθήσουν και να αγωνιστούν για μια καλύτερη Ελλάδα.

Είμαι λοιπόν ‘’παρών’’ και στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις την Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Είμαι ‘’παρών’’ και στηρίζω τον Πρωθυπουργό μας. Διαφωνώ όμως με τα άδικα μέτρα που καλούνται να πληρώσουν ξανά όσοι με τη ζωή τους έχουν αποδείξει ότι αγαπούν την Ελλάδα μας και ουδόλως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.