Τρομακτικό: Όταν οι άνθρωποι είναι σαδιστές το δείχνουν παντού χωρίς να ντρέπονται

Ενώ το θύμα του περιέγραφε τις φρικιαστικές στιγμές που έζησε κατά τη διάρκεια του βιασμού ο 36χρονος κατηγορούμενος άρχισε να «χαϊδεύεται» μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου ώσπου τελικά έφτασε σε κορύφωση.


Η αν μη τι άλλο εξευτελιστική για το θύμα πράξη του Evil Przemyslaw Jakubowski, ο οποίος πέρυσι τον Μάρτιο βίασε σε δημόσια τουαλέτα τη 31χρονη γυναίκα, έγινε αντιληπτή μόνο από την μεταφράστριά του που βρισκόταν ακριβώς δίπλα του.
Εκείνη τη στιγμή το θύμα περιέγραφε την αποτρόπαια πράξη λέγοντας τα εξής: «Με βίασε όχι μία ούτε δύο αλλά υπερβολικά πολλές φορές και με διαφορετικούς τρόπους. Εκείνες οι στιγμές έχουν στοιχειώσει τις νύχτες μου, τις μέρες μου όλη μου τη ζωή.

Μετά την επίθεση αντίκρισα την κόρη μου η οποία μόλις είχε επιστρέψει σπίτι. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα της όταν είδε σε τι κατάσταση βρισκόμουν. Δεν μπορούσα να της εξηγήσω τι μου συνέβη. Φοβήθηκα για τη ζωή μου εκείνη τη μέρα. Πάντα πίστευα πως ήμουν σκληρή και δυναμική αλλά για εκείνον ήμουν απλά ένα τίποτα».
Ο 36χρονος άντρας καταδικάστηκε σε 15 χρόνια φυλάκισης.
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.