Πλαστά πτυχία, πλαστά πιστοποιητικά γνώσης νέων τεχνολογιών, διευθυντές σε σχολεία που δεν υπήρχαν

Σημεία και τέρατα ανακάλυψαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας κατά τη διαδικασία κρίσης...
των υποψήφιων για τις θέσεις διευθυντών και σχολικών συμβούλων των σχολείων της χώρας. Πλαστά πτυχία, πλαστά πιστοποιητικά γνώσης νέων τεχνολογιών, διευθυντές σε σχολεία που δεν υπήρχαν.

Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου ζήτησε τη διενέργεια έρευνας όλων των αιτήσεων που κατατέθηκαν και στέλνει άμεσα στον εισαγγελέα όλες εκείνες, στις οποίες υπάρχουν ενδείξεις για τη διάπραξη ποινικού αδικήματος.

Η διαδικασία των κρίσεων των νέων διευθυντών (έχουν υποβάλει αιτήσεις για επανάκριση και οι περισσότεροι από τους πρώην διευθυντές των σχολείων) πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ως τις 31 Ιουλίου, ώστε τα «νέα πρόσωπα» της εκπαίδευσης να αναλάβουν υπηρεσία την 1η Αυγούστου.

Οι κρίσεις των σχολικών συμβούλων, αντίθετα, θα ολοκληρωθούν το φθινόπωρο. Άλλωστε, με δεδομένες τις νέες υπέρ-εξουσίες που δίνει ο νέος νόμος του υπουργείου Παιδείας στους διευθυντές των σχολείων, η διαδικασία επιλογής τους αλλάζει εφέτος συνολικά.

Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Παιδείας, κατά τον έλεγχο των αιτήσεων βρέθηκαν ανάμεσα σε άλλες παρατυπίες και οι ακόλουθες:

* Υποψήφιου διευθυντή που κατέθεσε πλαστό πτυχίο της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών.

* Υποψήφιου διευθυντή στην περιοχή της Δ' Αθήνας, στα χαρτιά του οποίου είχε πλαστογραφηθεί τίτλος πιστοποίησης γνώσης νέων τεχνολογιών, αφού είχε αφαιρεθεί το όνομα του πραγματικού κατόχου του πτυχίου και είχε προστεθεί το δικό του.

* Υποψήφιου που ήδη είχε «διορισθεί» πλασματικά στο παρελθόν ως διευθυντής σε σχολείο το οποίο δεν υπήρχε, για να μετρηθούν τα μόρια που κέρδιζε στο βιογραφικό του. Το ανύπαρκτο σχολείο στην πραγματικότητα ιδρύθηκε ένα χρόνο μετά την πρόσληψη του.

* Υποψήφιου σχολικού συμβούλου στην περιοχή της Αττικής που ήδη υπηρετούσε στην θέση αυτή τα προηγούμενα χρόνια παράτυπα, καθώς προερχόταν από την ιδιωτική εκπαίδευση (ο νόμος δεν το επιτρέπει).

Στην περιοχή της Αττικής έχουν κατατεθεί 500 αιτήσεις για την κάλυψη των θέσεων διευθυντών σε 180 σχολεία. Από φέτος ακολουθείται διαφορετικός τύπος συνεντεύξεων για την επιλογή τους, στη θέση της διαβλητής διαδικασίας που ίσχυε μέχρι τώρα.

Ο υποψήφιος για την πρόσληψη σε θέση διευθυντή, στη διάρκεια της συνέντευξής του, πρέπει πλέον να δώσει «εξετάσεις» και να απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήματα που αφορούν θέματα της καθημερινότητας και καταστάσεις κρίσης σε ένα σχολείο, στα οποία και πρέπει να απαντήσει πώς θα τα αντιμετώπιζε.

Ο νέος Νόμος

Ο νέος νόμος για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης δίνει, όπως είναι γνωστό, αυξημένες αρμοδιότητες στον διευθυντή κάθε σχολείου, που θα εκτελεί πλέον χρέη «μάνατζερ».

Γι' αυτό και δίνεται μεγαλύτερη σημασία στα προσόντα των υποψηφίων, καθώς η επιστημονική παιδαγωγική συγκρότηση μοριοδοτείται πλέον μέχρι και 24 μονάδες, ενώ στο παρελθόν δεν ξεπερνούσε τις 14 μονάδες.

Οι διευθυντές θα είναι υπεύθυνοι και για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών του σχολείου τους.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.