Δείτε την πρόταση Βατικιώτη για τα νέα Ελληνικά χαρτονομίσματα

 Παύλος Βατικιώτης: «Σχεδίασα τις νέες δραχμές μεταξύ σοβαρού και αστείου!»

Πλήθος αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει η κυκλοφορία στο διαδίκτυο χαρτονομισμάτων της δραχμής που δημιούργησε – με προσωπική του πρωτοβουλία- ο καλλιτέχνης Παύλος Βατικιώτης.


Τα χαρτονομίσματα με ήρωες τη Μαρία Κάλλας, τον Κορνήλιο Καστοριάδη, τον Οδύσσεα Ελύτη και άλλες σημαντικές προσωπικότητες του ελληνικού πνεύματος αλλά και της επιστήμης προκαλούν σχόλια, κυρίως με αφορμή την αυξανόμενη εσχάτως συζήτηση περί επιστροφής στη δραxμή.

Μιλώντας στο protagon ο Παύλος Βατικιώτης δήλωσε: «Ξεκίνησα να τις σχεδιάζω μεταξύ σοβαρού και αστείου… Στο τέλος το πήρα σοβαρά όμως! 
Θεωρώ πως το νόμισμα πρέπει να είναι όμορφο γιατί είναι κι αυτό καθρέφτης μιας χώρας. Ίσως είναι το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της καλαισθησίας ενός λαού…»

Όπως και κάθε δημόσιο έγγραφο, διαβατήριο, ταυτότητα, παράβολο κ.λπ… Στην Ελλάδα πάντα υστερούσαμε σε αυτό το κομμάτι γιατί μάλλον κανένας καλός γραφίστας δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να ασχοληθεί σοβαρά με κάτι τέτοιο. Ακόμα και τα έντυπα της Εφορίας είναι τόσο άσχημα σχεδιασμένα που στο τέλος γίνονται τελείως δύσχρηστα και δυσνόητα…
«Δεν ξέρω αν ποτέ χρειαστεί να γυρίσουμε στη δραχμή, αλλά αν αυτό γίνει θα ήθελα πολύ να έχω στο πορτοφόλι μου όμορφα χαρτονομίσματα!»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.