Το Κολωνάκι προκαλεί σημαντικές αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα της ΝΕΑΣ γραμμής 4 του μετρό
Εννέα από τις πλέον πυκνοδομημένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας θα διασχίσει ο μετροπόντικας, υλοποιώντας το μεγαλύτερο ενιαίο δίκτυο μετρό μετά τη βασική γραμμή που παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό στις αρχές του 2000.
Πρόκειται για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του μετρό, μήκους 8,1 χιλιομέτρων, που θα ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου, θα συνεχίζει στο Γαλάτσι, στην Κυψέλη, στα Δικαστήρια, στην Αλεξάνδρας, στα Εξάρχεια, στην Ακαδημία, στο Κολωνάκι και θα καταλήγει στον Ευαγγελισμό, συνολικού προϋπολογισμού 900 εκατ. ευρώ. Το έργο με ενέργειες του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη θα χρηματοδοτηθεί κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (με δάνειο 450 εκατ. ευρώ) και το υπόλοιπο θα καλυφθεί με πόρους από το νέο ΕΣΠΑ.
Η νέα γραμμή υπολογίζεται να εξυπηρετεί 254.000 επιβάτες καθημερινά, αυξάνοντας τον αριθμό αυτών που θα χρησιμοποιούν το δίκτυο του μετρό και του τραμ έως το 2020 σε 1.832.000 ημερησίως. Το μεγαλύτερο σήμερα εμπόδιο για την κατασκευή της γραμμής, για την οποία έχουν εκπονηθεί ώριμες μελέτες για να προκηρυχθεί άμεσα, είναι οι αντιδράσεις που υπάρχουν για την κατασκευή του σταθμού στην πλατεία Κολωνακίου λόγω της αναστάτωσης που θα επιφέρουν τα εργοτάξια στην εμπορική κίνηση της περιοχής. Στην Αττικό Μετρό, με εντολή του κ. Χρυσοχοΐδη, εξετάζουν εναλλακτικές λύσεις, με επικρατέστερη μέχρι στιγμής τη μετακίνηση του σταθμού στην οδό Κουμπάρη, η οποία διοχετεύει την κίνηση από την πλατεία Κολωνακίου στη Βασιλίσσης Σοφίας και στο Μέγαρο Μαξίμου.
Δεν έχουν αποκλείσει ακόμα και το ενδεχόμενο της κατάργησης του σταθμού. Στελέχη της Αττικό Μετρό παραδέχονται όμως ότι ο σχεδιασμός αυτός ενδέχεται να προκαλέσει σημαντικές αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα, καθώς η εναλλακτική χάραξη απαιτεί νέες μελέτες που χρειάζονται τουλάχιστον οκτώ μήνες προετοιμασίας.
Πρόκειται για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του μετρό, μήκους 8,1 χιλιομέτρων, που θα ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου, θα συνεχίζει στο Γαλάτσι, στην Κυψέλη, στα Δικαστήρια, στην Αλεξάνδρας, στα Εξάρχεια, στην Ακαδημία, στο Κολωνάκι και θα καταλήγει στον Ευαγγελισμό, συνολικού προϋπολογισμού 900 εκατ. ευρώ. Το έργο με ενέργειες του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη θα χρηματοδοτηθεί κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (με δάνειο 450 εκατ. ευρώ) και το υπόλοιπο θα καλυφθεί με πόρους από το νέο ΕΣΠΑ.
Η νέα γραμμή υπολογίζεται να εξυπηρετεί 254.000 επιβάτες καθημερινά, αυξάνοντας τον αριθμό αυτών που θα χρησιμοποιούν το δίκτυο του μετρό και του τραμ έως το 2020 σε 1.832.000 ημερησίως. Το μεγαλύτερο σήμερα εμπόδιο για την κατασκευή της γραμμής, για την οποία έχουν εκπονηθεί ώριμες μελέτες για να προκηρυχθεί άμεσα, είναι οι αντιδράσεις που υπάρχουν για την κατασκευή του σταθμού στην πλατεία Κολωνακίου λόγω της αναστάτωσης που θα επιφέρουν τα εργοτάξια στην εμπορική κίνηση της περιοχής. Στην Αττικό Μετρό, με εντολή του κ. Χρυσοχοΐδη, εξετάζουν εναλλακτικές λύσεις, με επικρατέστερη μέχρι στιγμής τη μετακίνηση του σταθμού στην οδό Κουμπάρη, η οποία διοχετεύει την κίνηση από την πλατεία Κολωνακίου στη Βασιλίσσης Σοφίας και στο Μέγαρο Μαξίμου.
Δεν έχουν αποκλείσει ακόμα και το ενδεχόμενο της κατάργησης του σταθμού. Στελέχη της Αττικό Μετρό παραδέχονται όμως ότι ο σχεδιασμός αυτός ενδέχεται να προκαλέσει σημαντικές αποκλίσεις στο χρονοδιάγραμμα, καθώς η εναλλακτική χάραξη απαιτεί νέες μελέτες που χρειάζονται τουλάχιστον οκτώ μήνες προετοιμασίας.
Αναρτήθηκε από
Pressing News
On
25 Ιουλ 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Translate- Mετάφραση
Επικοινωνία
Ο Καιρός στην πόλη
Για να μην ξεχνάς τους φίλους και τους γνωστούς
Οι 10 πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομάδας
Συνολικές προβολές σελίδας
Αναγνώστες
Τα πρωτοσέλιδα των Πολιτικών εφημερίδων
Τα πρωτοσέλιδα του Τοπικού τύπου
Φιλικά ιστολόγια
Η Επικαιρότητα on line με τίτλους
Powered by Blogger Tips
Κατηγορίες Αναρτήσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(1)
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(21)
ΑΜΕΑ (Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες)
(8)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
(286)
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ
(163)
ΑΝΘΟΥΣΑ
(473)
ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(3)
ΑΡΘΡΑ
(539)
ΑΤΤΙΚΗ
(35)
ΓΕΡΑΚΑΣ
(494)
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(418)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(69)
ΔΙΕΘΝEIΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(195)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(3407)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑ
(27)
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ
(1)
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
(72)
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
(26)
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(10)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
(5)
ΚΑΤΟΧΗ
(93)
ΚΕΡΑΤΕΑ
(46)
ΚΤΗΜΑ ΚΑΜΠΑ
(9)
ΟΡΩΠΟΣ
(1)
ΠΑΙΔΕΙΑ
(276)
ΠΑΛΛΗΝΗ
(601)
ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ
(6)
ΠΑΡΑΞΕΝΑ
(33)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
(185)
ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ
(6)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
(159)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
(185)
ΣΠΑΤΑ
(3)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
(10)
ΤΩΡΑ
(137)
ΦΑΚΕΛΟΙ
(61)
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ
(24)
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
(3)
Ωρωπός
(2)
Blog-αρίσματα
(22)
Special Olympics
(2)
video
(44)
Αναρτήσεις
Από το Blogger.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.