Δημήτρης Καρράς προς Παπανδρέου "κοντεύω να ξεχάσω την πολιτική μου ταυτότητα"


Ερωτήσεις ενός αφελούς




Πρόεδρε

Σε ακούω προσεκτικά κάθε φορά που μιλάς. Και μάλιστα σε ακούω και προσπαθώ με το φτωχό μου μυαλό να καταλάβω πίσω από τις λέξεις. Παρ’ όλα αυτά επειδή όπως σου είπα το μυαλό μου είναι φτωχό, θα ήθελα μερικές απαντήσεις σε απλά ερωτήματα. 
Μόνο που επειδή «γνωριζόμαστε» από παλιά θα ξεκινήσω τα ερωτήματά μου από παλιά. Από το 2007. Τότε, ναι μπορείς να μου το χρεώσεις, δεν σε στήριξα. Στήριξα τον Κώστα, θεωρώντας ότι αυτός είναι η ψυχή του ΠΑΣΟΚ. Και μου την έδινε που άκουγα τις γιαγιάδες που ερχόντουσαν να σε ψηφίσουν να λένε «ε’ να το βοηθήσουμε το παιδί». 
Τότε αν θυμάμαι καλά η κοινωνία σου φώναζε «Γιώργο άλλαξέ τα όλα». Βέβαια δεν ασκούσες διοίκηση. Το μήνυμα ήταν για το εσωτερικό. Κι εσύ την πήρες αυτή την πάσα και προχώρησες. Και ερωτώ. Τι άλλαξε στο εσωτερικό. Πάλι θα σου επαναλάβω ότι το δικό μου μυαλό είναι φτωχό και θα σου ζητήσω να με συγχωρήσεις αν κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά, αλλά εγώ βλέπω τα ίδια πρόσωπα στο εσωτερικό, με αυτά που έβλεπα και πριν. Οι ίδιοι κρατικοδίαιτοι και κομματικοδίαιτοι, με τον ίδιο τρόπο εκλογής, ξέρεις εσύ, μηχανισμός , ομάδες και ομαδούλες, καμία πολιτική υπόσταση, καμία κοινωνική αναφορά, αρχηγίσκοι σε στρατό, με μοναδικό στόχο και ιδανικό το «αμύνεσθαι περί πάρτης» . Πολύ θα ήθελα να μου δείξεις κάποιον από «την ανώτερη καθοδήγηση» που δεν είναι βολεμένος. Και για μένα βολεμένος είναι όποιος αμείβεται χωρίς να παράγει, για να το ξεκαθαρίσω. Τι άλλαξε λοιπόν στο εσωτερικό; 
Ήρθε μετά το 2009. Σε θυμάμαι στο Δημαρχείο του Γέρακα. Οφείλω να πω ότι με εντυπωσίασε η ευγένειά σου και η αμεσότητά σου. Θυμάμαι όμως ότι είπες πως «δεν υπάρχει έλλειψη χρημάτων, αλλά το θέμα είναι που πηγαίνουν τα χρήματα». Θυμάμαι επίσης να λες σε πολλές ομιλίες σου «Λεφτά υπάρχουν». Η ερώτησή μου είναι απλή και για να σε διευκολύνω είναι σε multiplechoice που εξαντλεί όλα τα ενδεχόμενα:


  1. Δεν ήξερες γιατί το δεξιοκρατούμενο κράτος δεν έδινε σωστά στοιχεία.
  2. Ήξερες και έλεγες ψέματα γιατί έπρεπε να έρθουν οι σοσιαλιστικές δυνάμεις στην εξουσία.
  3. Έλεγες αλήθεια αλλά τα λεφτά χάθηκαν από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2010.
  4. Άλλο (Επειδή ο βιολογικός μου επεξεργαστής δεν είναι ούτε καν διπύρηνος δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, αν όμως υπάρχει ευχαρίστως να το ακούσω).
Η συνέχεια είναι ολόκληρη ένα ερωτηματικό. Από τις αρχικές δηλώσεις του ότι δεν θα προσφύγουμε στο ΔΝΤ, και τις συνεχείς μετέπειτα δηλώσεις ότι δεν θα μπουν άλλοι φόροι, δεν θα παρθούν άλλα μέτρα τι να πρωτορωτήσει κανείς; 
Ο μέσος Έλληνας, θα ρώταγε επί τρείς μέρες συνεχώς. Για να μη σε κουράζω, αυτά απάντησέ τα στο μέσο Έλληνα. Απάντησέ τα στη γιαγιά που είχε έρθει τότε να βοηθήσει το παιδί. Απάντησέ τα στους νέους που τους μίλησες στο facebook. Εγώ θα συνεχίσω να σε ρωτάω αλλά θα έρθω στο σήμερα και μάλιστα θα σε ρωτήσω για κάποια πράγματα που τα θεωρώ ουσία της φύσης μας και της πολιτικής μας παρουσίας. 
Τι έγινε και οι θυσίες, τα μέτρα, οι περικοπές και όλα αυτά δεν έπιασαν τόπο και σήμερα πρέπει να πάρουμε κι άλλα; Φταίει κάποιος; Μήπως φταίω εγώ ο εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα και δεν μου το λέτε να αναλάβω τις ευθύνες μου. Μήπως φταίει ο συνταξιούχος να πάω στη λαϊκή με τον ήλιο στο πέτο να τον συνετίσω. Μήπως φταίνε αυτοί οι νέοι οι άχρηστοι που τεμπελιάζουν όλη μέρα στο fb και στο twitter, και κάνουν και κριτική κιόλας; Μήπως φταίει ο απλός Δημόσιος Υπάλληλος που του μειώσαμε το μισθό; (καλά του κάναμε, που θέλει και να πληρώνεται) Μήπως φταίει το μαγαζάκι στη γωνία που ήθελε από τα πρόβατα να γίνει κι επιχειρηματίας με μαγαζί;
Ας μου πει κάποιος ποιος φταίει από όλους αυτούς που δυο χρόνια θυσίες πήγαν στον αέρα. Κάνε μου ένα tweet και πες μου. Θα το δω. 
Σύντροφε για να μη παρεξηγηθώ και κινδυνέψω ξανά με διαγραφή, δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει πρόβλημα στη χώρα και μάλιστα σοβαρότατο. Πρόβλημα για το οποίο και συ και ‘γω έχουμε την ευθύνη ότι το βλέπαμε τόσα χρόνια, και δεν μιλάγαμε. Μόνο που εσύ σε σχέση με μένα ήσουν Υπουργός. Μη σταθούμε όμως στο παρελθόν γιατί δεν βοηθάει κανέναν. 
Χρωστάμε περισσότερα απ’ ότι μπορούμε να δίνουμε. Και πρέπει αυτά που χρωστάμε να τα επιστρέψουμε ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε. Όπως όταν χρωστάς στην Τράπεζα πρέπει να τα επιστρέψεις και όταν δεν σου φτάνουν πρέπει να κόψεις από κάπου, έτσι κι εμείς. Μόνο που είναι διαφορετικό να πρέπει κόψεις το i-phone για να πληρώσεις, από το να πρέπει να κόψεις το ψωμί. Και νομίζω σύντροφε Πρόεδρε πως ο δρόμος μας αυτός θα έπρεπε να είναι. Να κόψουμε τα i-phone, τα cayenne, τα σκάφη, τα εν Μύκονο, Αράχοβα κλπ εξοχικά, τα των 1.000 ευρώ μανικιούρ, τους χαραμοφάηδες του κόμματος και του Δημοσίου (Ωχ με πιάνω να λαϊκίζω, γι’ αυτό σταματώ εδώ).

Τέλος και επειδή κοντεύω να ξεχάσω την πολιτική μου ταυτότητα, από πότε είναι σοσιαλιστικό;
  • Να κόβεις κι άλλο τα χαμηλά εισοδήματα 
  • Να περιορίζεις τη δημόσια υγεία
  • Να περιορίζεις το κοινωνικό κράτος
  • Να συρρικνώνεις την παιδεία
  • Να καταργείς εργασιακά δικαιώματα δεκαετιών που κατακτήθηκαν με αίμα


Εκτός αν αποφάσισε έτσι η Σοσιαλιστική Διεθνής και δεν έχω ενημερωθεί. Πάντως στο αντίστοιχο λύμα στη Wikipedia, μεταξύ άλλων διαβάζω (Ναι! Ανέτρεξα στη Wikipedia γιατί το φτωχό μου μυαλό μπερδεύτηκε): «Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σοσιαλισμού είναι …. η δημιουργία νέων συλλογικών σχέσεων παραγωγής, διανομής των προϊόντων και κατανομής του κοινωνικού πλούτου κάθε κοινωνίας ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πολίτη. Οι νέες αυτές σχέσεις παραγωγής στηρίζονται στο ότι τα μέλη μιας κοινωνίας θα προσφέρουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και θα αμείβονται ανάλογα με τις ανάγκες τους ή με την εργασία τους. Τη θέση της ατομικής ιδιοκτησίας θα πάρει πλέον η συλλογική διαχείριση με μορφή εθελοντικά συνεταιριστική ή κρατική, Μία κοινωνία οργανωμένη κατ' αυτόν τον τρόπο, ο τελικός στόχος του σοσιαλιστικού κινήματος, αποκαλείται πολλές φορές κομμουνιστική και αντιπαρατίθεται με τον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά». Μήπως ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς πρέπει να τους πεις να το διορθώσουν.

Πρόεδρε στα γράφω όλα αυτά επειδή αγανακτώ. Μη με ταυτίσεις όμως με τους αγανακτισμένους του Συντάγματος που γενικώς τους σέβομαι αλλά τους έχω δει να φωτογραφίζονται γελώντας, βλέπεις περνάνε ωραία μέσα στην αγανάκτησή τους, και η φωτογραφία είναι αγωνιστική περγαμηνή. Και τα σουβλάκια τους τρώνε και τις μπύρες τους πίνουν και αργά το βράδυ ίσως περνάνε ακόμα καλύτερα. Αλλά σίγουρα αν είναι Ελ. Επαγγελματίες έχουν κάνει δουλειές χωρίς απόδειξη, σίγουρα έχουν λαδώσει σε κάποια εφορία ή πολεοδομία, σίγουρα γλύψανε κάποιο βουλευτή για να τους χώσει κάπου αξιοκρατικά. Ελπίζω να έχουν καταλάβει ότι φταίνε και να συνετιστούν. Άλλωστε όταν λαδώνεις σε μια εφορία ή πολεοδομία εσύ φταις που το προτείνεις όχι το σύστημα που το επιτρέπει, αν όχι το υποθάλπει.

Πρόεδρε μη σε κουράσω άλλο. Δεν θα σε ρωτήσω για τον Ακη, τον Τσουκάτο, τον Μαντέλη, (γράφω τα ονόματα που έχουν βγεί στη δημοσιότητα, θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα). Αυτοί είναι σύντροφοι ασ’ τους .
Ούτε θα σε ρωτήσω για το Βατοπαίδι, τη Siemens, τα ομόλογα, τους εξοπλισμούς. Ξέρω ότι έχουν πάρει το δρόμο τους και κοιμάμαι ήσυχος ότι «θα φτάσουμε μέχρι το κόκκαλο».

Απάντησέ μου στα υπόλοιπα.
Μόνο σε παρακαλώ απάντησέ μου στο twitter.
Γιατί στη σελίδα σου στο fb κατά λάθος πάτησα το link  Δεν μου αρέσει.  


Πηγή: http://www.dimitriskarras.com/#ixzz1P3SlvUAu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.