Παλλήνη: Άλλη μία επιστολή που αφορά το δημοσίευμα στην "ενΟση"


Άλλη μια επιστολή, αυτή τη φορά από εκπαιδευτικό, που αφορά το δημοσίευμα την εφημερίδας  "ένΟση" με εκδότη την  Ένωση συλλογών  γονέων και κηδεμόνων του Δήμου Παλλήνης από το Δ.Σ. του 5ου Δημοτικού Γέρακα.   
Εμείς σημειώνουμε ότι οι πραγματικοί υπεύθυνοι για την αναστάτωση που επικρατεί εδώ και καιρό στα σχολεία του Δήμου Παλλήνης κρατούν σιγή ασυρμάτου... και προσπαθούν να καλυφθούν πια πίσω από τη συλλογική ευθύνη των φορέων που είναι μέλη τους...              
Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή 

Για την αποκατάσταση της αλήθειας  …
Αγαπητοί γονείς,

Την ώρα που η Παιδεία   δέχεται άδικες  επιθέσεις από παντού, είναι λυπηρό και οι
πιο κοντινοί  συνεργάτες των εκπαιδευτικών, οι εκπρόσωποι γονέων και κηδεμόνων,
να στρέφονται εναντίον τους και να  επιζητούν την ανατροπή  των εργασιακών τους
δεδομένων. Όταν δε,  αβασάνιστα και υποκριτικά, οι προτάσεις τους συνδυάζονται
με  οικονομικό  δήθεν  όφελος,  αδιαφορώντας  ταυτόχρονα  για  το  προσωπικό,
οικογενειακό,  εκπαιδευτικό,  αλλά  και  το  οικονομικό  κόστος  των  ίδιων  των
εκπαιδευτικών, μάλλον γίνονται ακατανόητες και ανάξιες σχολιασμού.

Αναφέρομαι στην επιστολή  του Δ.Σ.  του Συλλόγου Γονέων του 5 ου  Δημοτικού
Σχολείου Γέρακα προς τον Υπουργό Παιδείας που δημοσιεύτηκε  στην τελευταία
σελίδα  του 1 ου  τεύχους της εφημερίδας της Ένωσης Γονέων του Δήμου Παλλήνης.
 
Μια και η παραπάνω επιστολή αναφέρθηκε σε όλα τα σχολεία του Δήμου Παλλήνης
σε ένα εκ των οποίων υπηρετώ, επιτρέψτε μου για την αποκατάσταση της αλήθειας
να  ενημερώσω πώς γίνονται οι ενημερώσεις των γονέων και κηδεμόνων από τους
εκπαιδευτικούς  του  σχολείου  μου,  αλλά  και  πώς  γινόταν  από  όλους  τους
εκπαιδευτικούς   με  τους  οποίους  έχω  συνυπηρετήσει  κατά  τη  διάρκεια    της
υπηρεσιακής μου πορείας.

Σύμφωνα με  την κείμενη νομοθεσία  κάθε εκπαιδευτικός ορίζει κάθε μήνα ημέρα και
ώρα ενημέρωσης των γονέων και κηδεμόνων, που πραγματοποιείται μετά το πέρας
του εκπαιδευτικού του ωραρίου και μετά τη λήξη των μαθημάτων. 
Πέρα από αυτό:
  •  Ουδέποτε εκπαιδευτικός αποχωρεί από το σχολείο χωρίς να ενημερώσει και  τον  τελευταίο  γονέα  ανεξαρτήτως  της  λήξης  του  εργασιακού  του ωραρίου που λήγει στις 14:00. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τελειώνουν τις ενημερώσεις τους μετά τις 15:30 και μερικοί  στις 16:00. 
  • Ουδέποτε εκπαιδευτικός αρνείται τηλεφωνική ενημέρωση σε γονέα είτε την ώρα του διαλείμματος είτε σε κενό έστω και αν είναι σε βάρος του προσωπικού του χρόνου.
  • Πολλοί εκπαιδευτικοί, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κάνουν χρήση και του προσωπικού τους τηλεφώνου από το σπίτι τους ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα γονέων, όταν υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες .
  • Επίσης,  ουδέποτε  εκπαιδευτικός  αρνήθηκε  ενημέρωση  κατά  τις  ώρες προσέλευσης το πρωί ή της αποχώρησης το μεσημέρι σε γονείς που έχουν αιτιολογημένους  λόγους  αδυναμίας  προσέλευσης  τις  ημέρες  και  ώρες ενημέρωσης .
Με βάση τα παραπάνω, αντιλαμβάνεστε ότι οι εκπαιδευτικοί με υψηλό αίσθημα
ευθύνης  απέναντι στους γονείς,  το νόμο αλλά κυρίως στους μαθητές, εξαντλούν
κάθε περιθώριο προκειμένου οι γονείς και κηδεμόνες να έχουν την ενημέρωση
που επιζητούν.Μετά από αυτά τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα: 
  • Υπάρχει πραγματικά πρόβλημα στις ενημερώσεις των γονέων;
  • Το περιεχόμενο της επιστολής εκφράζει άραγε το σύνολο των γονέων και κηδεμόνων του 5 ου  Δ.Σ. Γέρακα ;  Εκφράζει μόνο το Δ..Σ. του Συλλόγου  ή είναι προσωπικές απόψεις κάποιων μελών του, που δεν είχαν το θάρρος να βάλουν το όνομά τους κάτω από την επιστολή; 
  • Ποια είναι η  θέση της ένωσης γονέων και κηδεμόνων του Δήμου Παλλήνης; 
  • Τέτοιες τοποθετήσεις συμβάλλουν στη δημιουργία σχέσεων   συνεργασίας,κατανόησης,  και σεβασμού  στις σχέσεις εκπαιδευτικών και γονέων; Ή τις δυναμιτίζουν και δημιουργούν κλίμα ανταγωνισμού και σύγκρουσης;
  • Αλήθεια ποιος είναι ο στόχος ; Τι εξυπηρετούν; 
  • Τι  έχει  να  πει  το  συγκεκριμένο  Δ.Σ.  στους  γονείς  που  εργάζονται  σε εργασίες  με  απογευματινό  ωράριο  εργασίας και   αδυνατούν  να παρακολουθήσουν  απογευματινέ ενημερώσεις;  
  • Τι  έχει  να  πει στους  γονείς   μεγαλύτερων  παιδιών  που αφιερώνουν  το απόγευμα τους  στις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών τους;
 Αν  κάποιοι  ιδιώτες  εργοδότες   παρανομούν  σε  βάρος  των  εργαζομένων  και
αρνούνται τη χορήγηση των προβλεπόμενων γονικών αδειών,  είναι σωστότερη η
διεκδίκηση των νόμιμων δικαιωμάτων των γονέων και όχι η απαίτηση της ανατροπής
του καθηκοντολογίου  των εκπαιδευτικών.  

Καταλήγοντας,  νομίζω ότι εκείνο που χρειάζεται, είναι η καλλιέργεια πνεύματος
εμπιστοσύνης και ειλικρινούς συνεργασίας μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.
Μονόπλευρες θέσεις, απόψεις και προτάσεις που στοχοποιούν τους εκπαιδευτικούς
και  τους  τοποθετούν  απέναντι  στους  γονείς   δεν  συμβάλλουν  στο  καλό  κλίμα
συνεργασίας που έχει ανάγκη η σχολική κοινότητα.

Με σεβασμό και εκτίμηση 

Π. Ν.
 Δάσκαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.