Σκέψεις να κλείσει τα καταστήματα της στην Ελλάδα απασχολούν τη διοίκηση της Media Markt
Σε δύο στρατόπεδα έχει χωριστεί η διοίκηση της πολυεθνικής Media Markt- ελέω οικονομικής κρίσης- αναφορικά με το μέλλον της εταιρίας. Η μια πλευρά τονίζει επιτακτικά ότι πρέπει να κλείσουν τα καταστήματα της αλυσίδας και να διαχειρίζονται όλο το εμπόρευμα μόνο μέσω internet, ενώ η άλλη πλευρά ισχυρίζεται ότι …» κρίση είναι και θα περάσει» και δεν πρέπει να χάσει η εταιρεία το μερίδιο αγοράς που έχει κατακτήσει ανά τον κόσμο στα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά είδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, οι λογομαχίες ξεκίνησαν με την εξαγορά της εταιρείας Redcoon, η οποία κινείται αποκλειστικά στον χώρο των ιντερνετικών πωλήσεων με επιχειρηματικά παρακλάδια σε Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία και Βέλγιο.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, εξαιτίας της συγκεκριμένης αγοράς, «πάγωσε» η ανάπτυξη του δικτύου της Media Markt στη Γερμανία. Το σίγουρο είναι ότι ο πολυεθνικός κολοσσός αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όπως επιβεβαιώνει και το εξ’ολοκλήρου κλείσιμο της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απ’όπου και αποχώρησε.
Την ίδια στιγμή, οι όποιες αποφάσεις της διοίκησης σχετικά με το μέλλον της αλυσίδας, αναμφίβολα θα αφορά και την ελληνική θυγατρική, που επίσης αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα. Θυμίζουμε, ότι πέρυσι η ελληνική θυγατρική με τις ευλογίες και τα κεφάλαια της μητρικής είχε ολοκληρώσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 53 εκατ. ευρώ προκειμένου να «κλείσει» τις…μαύρες τρύπες.
Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά 10 καταστήματα και δεν είναι τυχαίο ότι «πάγωσε» μέχρι νεωτέρας, το αρχικό πλάνο για δύο νέα σημεία. Η Media Markt, η Νο1 σε πωλήσεις αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1979 στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι μέλος του Metro Group, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου στο λιανικό εμπόριο στον κόσμο και αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη.
Η επιτυχία μας στην Media Markt βασίζεται στον συνδυασμό: «πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, καλύτερη εξυπηρέτηση, δυναμική διαφημιστική παρουσία και αποκεντρωμένη οργανωτική δομή».
Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, άνοιξε τον Νοέμβριο του 2005, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Μέσα στο 2006, η Media Markt συνέχισε την πορεία στην ελληνική αγορά με άλλα τέσσερα καταστήματα, σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Άγ. Ι. Ρέντη.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γερμανία, οι λογομαχίες ξεκίνησαν με την εξαγορά της εταιρείας Redcoon, η οποία κινείται αποκλειστικά στον χώρο των ιντερνετικών πωλήσεων με επιχειρηματικά παρακλάδια σε Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία και Βέλγιο.
Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές, εξαιτίας της συγκεκριμένης αγοράς, «πάγωσε» η ανάπτυξη του δικτύου της Media Markt στη Γερμανία. Το σίγουρο είναι ότι ο πολυεθνικός κολοσσός αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όπως επιβεβαιώνει και το εξ’ολοκλήρου κλείσιμο της εταιρείας στην αγορά της Γαλλίας, απ’όπου και αποχώρησε.
Την ίδια στιγμή, οι όποιες αποφάσεις της διοίκησης σχετικά με το μέλλον της αλυσίδας, αναμφίβολα θα αφορά και την ελληνική θυγατρική, που επίσης αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά θέματα. Θυμίζουμε, ότι πέρυσι η ελληνική θυγατρική με τις ευλογίες και τα κεφάλαια της μητρικής είχε ολοκληρώσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 53 εκατ. ευρώ προκειμένου να «κλείσει» τις…μαύρες τρύπες.
Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται στην ελληνική αγορά 10 καταστήματα και δεν είναι τυχαίο ότι «πάγωσε» μέχρι νεωτέρας, το αρχικό πλάνο για δύο νέα σημεία. Η Media Markt, η Νο1 σε πωλήσεις αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη, ιδρύθηκε το 1979 στο Μόναχο της Γερμανίας. Είναι μέλος του Metro Group, του τρίτου μεγαλύτερου ομίλου στο λιανικό εμπόριο στον κόσμο και αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη.
Η επιτυχία μας στην Media Markt βασίζεται στον συνδυασμό: «πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, καλύτερη εξυπηρέτηση, δυναμική διαφημιστική παρουσία και αποκεντρωμένη οργανωτική δομή».
Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα, άνοιξε τον Νοέμβριο του 2005, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Μέσα στο 2006, η Media Markt συνέχισε την πορεία στην ελληνική αγορά με άλλα τέσσερα καταστήματα, σε Θεσσαλονίκη, Φάληρο, Περιστέρι και Άγ. Ι. Ρέντη.
Αναρτήθηκε από
Pressing News
On
19 Νοε 2013
Ετικέτες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Translate- Mετάφραση
Επικοινωνία
Ο Καιρός στην πόλη
Για να μην ξεχνάς τους φίλους και τους γνωστούς
Οι 10 πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της εβδομάδας
Συνολικές προβολές σελίδας
Αναγνώστες
Τα πρωτοσέλιδα των Πολιτικών εφημερίδων
Τα πρωτοσέλιδα του Τοπικού τύπου
Φιλικά ιστολόγια
Η Επικαιρότητα on line με τίτλους
Powered by Blogger Tips
Κατηγορίες Αναρτήσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(1)
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(21)
ΑΜΕΑ (Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες)
(8)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
(286)
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ
(163)
ΑΝΘΟΥΣΑ
(473)
ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(3)
ΑΡΘΡΑ
(539)
ΑΤΤΙΚΗ
(35)
ΓΕΡΑΚΑΣ
(494)
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(418)
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(69)
ΔΙΕΘΝEIΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(195)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(3407)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΑ
(27)
ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ
(1)
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
(72)
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
(26)
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
(10)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
(5)
ΚΑΤΟΧΗ
(93)
ΚΕΡΑΤΕΑ
(46)
ΚΤΗΜΑ ΚΑΜΠΑ
(9)
ΟΡΩΠΟΣ
(1)
ΠΑΙΔΕΙΑ
(276)
ΠΑΛΛΗΝΗ
(601)
ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ
(6)
ΠΑΡΑΞΕΝΑ
(33)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
(185)
ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ
(6)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
(159)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
(185)
ΣΠΑΤΑ
(3)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
(10)
ΤΩΡΑ
(137)
ΦΑΚΕΛΟΙ
(61)
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕ
(24)
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
(3)
Ωρωπός
(2)
Blog-αρίσματα
(22)
Special Olympics
(2)
video
(44)
Αναρτήσεις
Από το Blogger.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.