Η κραυγή αγωνίας ενός πατέρα : “Μου πήραν το κορίτσι μου”

 


Σοκάρει η περιγραφή ενός  πατέρα πέντε παιδιών για την αφαίρεση  του 12χρονου κοριτσιού του που εδώ και τέσσερα ολόκληρα χρόνια κάνει τα πάντα για το σφίξει στην αγκαλιά του.

«Μου το πήραν πριν τέσσερα χρόνια και από τότε αιμορραγώ συναισθηματικά και οικονομικά για το φέρω στο σπίτι του» και ένα δάκρυ ξεφεύγει στο ζωγραφισμένο  από στεναχώρια πρόσωπο του.

Όλα ξεκίνησαν πριν περίπου τέσσερα χρόνια,  όταν μια ειδοποίηση έφτασε στη Γερμάνια που εργαζόμουν, ότι το 8 χρόνο κορίτσι μου αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα .

«Τα παράτησα όλα την ίδια μέρα και πήρα το πρώτο αεροπλάνο» ενημερώθηκα και χωρίς δεύτερη σκέψη ανέλαβα την ευθύνη και όλες τις υποχρεώσεις που έχει ένας γονιός προς τα παιδιά του και λέω παιδιά του,  γιατί έχω και το παλικάρι μου,  από τότε είμαστε μαζί (ενήλικος σήμερα),  που στήριξε και στηρίζει όλη αυτή την ατέρμονη διαδρομή του Γολγοθά  μας .

Ήταν ένα πρωινό του Ιουνίου 2016, όταν στην εξώπορτα του σπιτιού, που πριν λίγο καιρό είχα νοικιάσει για μένα και τα παιδιά μου, εμφανιστήκαν τρία αστυνομικά όργανα και δυο κοινωνικοί λειτουργοί ζητώντας επιτακτικά να πάρουν τη μικρή μου κόρη  κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας

Σήμερα το κοριτσάκι μου φιλοξενείται αναγκαστικά στη Χίο από ΜΚΟ,  βρίσκεται σε άθλια ψυχολογική κατάσταση. αφού νοιώθει ως ξένο σώμα  ανάμεσα στα άλλα  παιδιά  που φθάνουν στο χωριό  και  έχουν απομακρυνθεί από το οικογενειακό τους περιβάλλον, ή δεν έχουν ,κατόπιν εισαγγελικής εντολής.

Τώρα η υπόθεση για την τύχη του κοριτσιού μου  εκκρεμεί στον Άρειο Πάγο και βρίσκεται στο στάδιο έκδοσης της απόφασης 

Αγαπητέ αναγνώστη αυτού του κειμένου κάνε αυτό που δεν έκαναν μέχρι τώρα  οι αρμόδιοι, ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΟ και ένωσε τη φωνή σου ώστε να δοθεί μια οριστική λύση και να επιστρέψει το παιδί στο χώρο που ανήκει. Σε ένα γεμάτο αγάπη οικογενειακό περιβάλλον μαζί με τον αδελφό της και τον πατέρα της .

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καταγγελία σοκ ειμε πατέρας εχο 7 εγγόνια κ το κορίτσι μου βρίσκετε σε σμ
Ανάμορφοτιριο στη Χίο οπός παρακαλο πολύ εχο ενήμερος το κοριό μιτσοτακησ κ κανένας δε ασχολοθικε μάζη μου Θ ιθελα Ν εποικινονισετε μάζη μου ν βρεθεί μια λύση εχει πεση σε κύκλομα το θέμα εποικινονισετε μάζη μου κ ν βγω Ν μιλησο 6940666625

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.