Αλέξης Κούγιας: Kινδυνεύει η ζωή μου και ζητώ να ληφθούν πρόσθετα μέτρα προστασίας μου

Με αίτησή του στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Παναχαϊκή Αλέξης Κούγιας ζητάει πρόσθετη προστασία γιατί, όπως εκτιμά ο ίδιος, κινδυνεύει η ζωή του...

Ιδού η σχετική αναφορά που κοινοποιείται στους εισαγγελείς Π.Φάκο, Αρ.Κορέα, Χ.Λακαφώση και στη....
Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής (Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος):



«Όπως σας είναι γνωστό, ήδη, με την από 27/07/2011 και με αριθμ. Εμπ. Πρωτ. ΕΠ 1027 διάταξη του Αθλητικού Εισαγγελέα κου Αριστείδη Κορέα έχω τεθεί σε καθεστώς προστατευόμενου μάρτυρα, διότι υπήρξα το μόνο φυσικό πρόσωπο που κατέθεσα επωνύμως και ενόρκως ενώπιόν Σας και ενώπιον της Αντιεισαγγελέως Πρωτοδικών Αθηνών, κας Πόπης Παπανδρέου, αναφορικά με την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης, που λυμαίνεται το χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου, προκαθορίζοντας με παράνομο τρόπο τα αποτελέσματα των ποδοσφαιρικών αγώνων των ελληνικών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου προς αποκόμιση παράνομου περιουσιακού οφέλους. 


Όπως Σας είναι γνωστό, τα πρόσωπα, τα οποία κατονόμασα σε αυτήν τη δικογραφία, συνελήφθησαν, παραπέμφθηκαν και κρατήθηκαν στις φυλακές αλλά ήδη κυκλοφορούν ελεύθερα.


Όπως Σας είναι επίσης γνωστό, μετά από εκείνη τη συμμετοχή μου ως μάρτυρος στην ως άνω δικογραφία συνοδεύομαι καθημερινώς από αστυνομικό μόνο κατά την αναχώρησή μου από το σπίτι μου κάθε πρωί, περιοριζομένης της φυλάξεώς μου μόνο σε αυτήν την κοινωνική μου δραστηριότητα.


Πριν από λίγους μήνες κλήθηκα και εξετάστηκα ως μάρτυρας από τον αθλητικό Εισαγγελέα κ. Κορέα, αλλά και από τον Προϊστάμενο της Αθλητικής Εισαγγελίας Αθηνών κ. Λακαφώση σε άλλες δύο υποθέσεις, στις οποίες διερευνώνται κακουργηματικές πράξεις από την εγκληματική οργάνωση που διαπράττει διάφορα κακουργήματα στο χώρο του ποδοσφαίρου.


Όπως Σας είναι γνωστό, κατά το χρόνο της εξετάσεώς μου ως μάρτυρας υπέβαλα μήνυση εις βάρος πολύ επικίνδυνων προσωπικοτήτων, όπως είναι ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακού Πειραιώς Βαγγέλης Μαρινάκης, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ Ολυμπιακού Πειραιώς, κορυφαία διοικητικά στελέχη της ΕΠΟ αλλά και κακοποιοί διαιτητές.


Εχθές με κατάπληξή μου πληροφορήθηκα ότι σε έρευνα που διεξάγει ο αθλητικός Εισαγγελέας κ. Κορέας για ακραίες κακουργηματικές συμπεριφορές των ιδίων προσώπων συμπεριλαμβάνονται στο προανακριτικό υλικό ιδιαίτερα αποκαλυπτικές νόμιμα υποκλαπείσες τηλεφωνικές συνομιλίες, από τις οποίες προκύπτει άνευ ουδενός ενδοιασμού η διάπραξις διαφόρων κακουργημάτων εις βάρος μου και εις βάρος της ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ, της οποίας είμαι ιδιοκτήτης, αλλά το κυριότερο προέκυψε ότι οι επικεφαλής της εγκληματικής οργάνωσης προγραμματίζουν αφενός μεν την οικονομική μου εξόντωση, ενεργοποιώντας κορυφαίο στέλεχος του ΣΔΟΕ, ονόματι Γιάννης (κατά σύμπτωση Γραμματέας του ΣΔΟΕ εκείνο το διάστημα είναι ο πρώην Εισαγγελέας Ιωάννης Διώτης), αφετέρου δε τη φυσική μου εξόντωση, αφού από συνομιλία του Μαρινάκη με τον στενό του συνεργάτη Καραπαπά (πρώην δημοσιογράφο) αναφέρεται η φράση «Ήρθε η ώρα να τον τουμπανιάσουμε», φράσις, η οποία στην αργκό σημαίνει να τον σκοτώσουμε, αφού ως γνωστόν «τουμπανιασμένα» είναι τα πτώματα, τα οποία ανασύρονται από τη θάλασσα στο ξεκαθάρισμα λογαριασμών της μαφίας.


Επειδή εν όψει των ως άνω είναι πασιφανές ότι από το Μάρτιο του 2011, όπου υπάρχει συνομιλία μεταξύ του πρώην προέδρου της ΕΠΟ Πιλάβιου και γνωστού κακοποιού, ο οποίος είναι κατηγορούμενος σε εκείνη τη δικογραφία, όπου συμφωνούν να μου ρίξουν «πέντε σκαμπίλια στα πόδια», που στην αργκό της μαφίας σημαίνει πέντε πυροβολισμούς.

Επειδή από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες έχει αποδειχθεί ότι ο Μαρινάκης με εγκληματίες συνεργάτες του έχουν ήδη ανατινάξει επιχειρήσεις αντιπάλων τους και έχουν τραυματίσει με επικίνδυνες πράξεις αντιπάλους τους.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ - ΑΙΤΟΥΜΑΙ

Όπως με διάταξή Σας και σε συνεργασία με το αρμόδιο Τμήμα προστασίας μαρτύρων της ΕΛΑΣ ληφθούν πρόσθετα μέτρα προστασίας μου, τα οποία να περιλαμβάνουν την καθημερινή μου συνοδεία από έναν μοτοσικλετιστή εκπαιδευμένο αστυνομικό από την ώρα της αναχωρήσεώς μου από το σπίτι μου μέχρι και την επιστροφή μου αλλά και τη φύλαξη της κατοικίας μου, του δικηγορικού μου γραφείου, αλλά και της κατοικίας των παιδιών μου, αφού η εγκληματική οργάνωση προσφεύγει σε τέτοιες ανθρωποκτόνες μεθόδους για να εξαφανίσει όλους όσους αντιδρούν στην εγκληματική της δραστηριότητα.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.